Średnia Ocena:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
"Strategia marketingowa" to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym a także międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, lecz jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które można spotkać na własnej drodze. Dodatkowe komentarze, zapytania współautorów, opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki |
Autor: | Tesławski Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!