Średnia Ocena:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki
O strategii pisano wiele, lecz prawdopodobnie jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategie marek na rynku krajowym a także międzynarodowym. Twórca wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, lecz jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które drogi czytelniku możesz spotkać na własnej drodze. Dodatkowe komentarze, zapytania ze strony recenzentów, współautorów opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki |
Autor: | Tesławski Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia marketingowa. Instrukcja budowa silnej marki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!