Średnia Ocena:
Strategia błękitnego oceanu
Poszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, świeżymi epizodami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, idealnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o wciąż kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach nad 150 posunięć strategicznych (obejmujących nad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich bitew z konkurencją, lecz ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej do tej pory przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja nieustanna się nieistotna a także pokazuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej swoich błękitnych oceanów.Ta bestselerowa książka ebook będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za własnego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja nieustanna się nieistotna.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia błękitnego oceanu |
Autor: | Chan Kim W., Mauborgne Renee |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia błękitnego oceanu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!