Średnia Ocena:
Strategia Wspierania Strukturyzacji Wiedzy Dziecka w Sytuacjach Edukacyjnych
Publikacja stanowi wynik wieloletnich przemyśleń i badań empirycznych ponad mechanizmami stymulowania aktywności poznawczej w zakresie strukturyzowania wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Głównym celem książki jest przedstawienie strategii wspierania strukturyzacji wiedzy dzidziusia w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych inicjowanych w przedszkolu. Proponowana strategia nawiązuje do koncepcji B. Muchackiej (2000). W ramach eksperymentu pedagogicznego została zweryfikowana autorska koncepcja strategii postępowania pedagogicznego dorosłych jako organizatorów warunków sprzyjających przekształcaniu przez dzieci ich wewnętrznych struktur umysłowych, a w konsekwencji kształtowaniu umiejętności organizowania przez nie wiedzy w ich umysłach.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia Wspierania Strukturyzacji Wiedzy Dziecka w Sytuacjach Edukacyjnych |
Autor: | Muchacka Bożena, Czaja-Chudyba Iwona |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia Wspierania Strukturyzacji Wiedzy Dziecka w Sytuacjach Edukacyjnych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!