Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej a także projektowania UX. Niestety jak do tej pory brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten wyjątkowo praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy również jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, odnajdziesz tutaj sposoby o różnorakim stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX. Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta a także technik rozpoznania rynku. Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku albo stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości. Pomóż członkom własnego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu a także modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach. Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami. "Jaime już od 1993 roku zadziwia mnie własnymi zachwycającymi produktami cyfrowymi. Przeczytaj przytaczane przez nią interesujące historie, zapoznaj się z jej lekcjami, a również będziesz umiał stworzyć coś niesamowitego". Mark Frauenfelder, założyciel firmy Boing Boing, redaktor magazynu "Make" "Jaime tworzyła przełomowe rozwiązania z zakresu UX na długo przed tym, zanim dziedzinę tę w ogóle nazwano UX. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak zejść z drogi swoim klientom i samemu sobie, a także jak tworzyć wartość dla wszystkich, którzy mają kontakt z Twoim produktem albo usługą". Douglas Rushkoff, twórca ebooków "Present Shock" a także "Program or Be Programmed"
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku |
Autor: | Levy Jaime |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Wprawdzie nie wiem, jakiej jakości będzie polskie tłumaczenie książki, lecz jej odsłona angielska jest dla mnie wzorcowym podręcznikiem projektowania UX. Takiego, które nie jest zorientowane na przestawianie pikseli, lecz na tworzenie rozwiązań przemyślanych i opartych na sensownej analizie wymagań. Jaime oferuje framework metod, dzięki którym nawet przy małym budżecie można zaprojektować produkty z prawdziwą klasą. Jeżeli jakość tłumaczenia dorówna oryginałowi, książkę będzie się czytać bardzo nieźle i bez wysiłku. Wszystko jest poparte przykładami i opisywane w dość dowcipny sposób. Rzecz trawi się sama. Gorąco polecam.