Steps Plus. Język angielski. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa + CD okładka

Średnia Ocena:


Steps Plus. Język angielski. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa + CD

To nowe wydanie podręcznika do nauki języka angielskiego, przeznaczone dla klas 4-8 szkoły podstawowej. Jest ono zgodne z wymogami ustawy Prawo oświatowe i zapewnia wsparcie w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty. Wszystkie cechy kursu zostały zachowane, a dzięki wprowadzonym udoskonaleniom podręcznik jest jeszcze lepiej dostosowany do aktualnych potrzeb.

Szczegóły
Tytuł Steps Plus. Język angielski. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa + CD
Autor: Wheeldon Sylvia, Falla Tim, Davies Paul A.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oxford University Press
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Steps Plus. Język angielski. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa + CD w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Steps Plus. Język angielski. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa + CD PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: kl-4a-jezyk-angielski-wymagania-edukacyjne.pdf - Rozmiar: 214 kB
Głosy: -2
Pobierz
Nazwa pliku: instrukcja-obslugi-XIAOMI-MiJia-365.pdf - Rozmiar: 847 kB
Głosy: -5
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Steps Plus. Język angielski. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa + CD PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Steps Plus dla klasy 4. Klasa IV a. Wymagania edukacyjne niezbędne do otrzymania przez uczniów ocen śródrocznych i rocznych z języka angielskiego w roku szkolnym 2021/22. First Steps OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale językowe uwzględnione w rozdziale First językowe uwzględnione w rozdziale First rozdziale First Steps i wykonuje First Steps i wykonuje zadania Steps i wykonuje zadania sprawdzające Steps i wykonuje zadania sprawdzające zadania sprawdzające rozumienie sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tych tekstów, nie popełniając tekstów, popełniając niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów błędów. Zachowania społeczne i interakcja Uczeń wita się, żegna i przedstawia Uczeń wita się, żegna i przedstawia Uczeń wita się, żegna i przedstawia Uczeń wita się, żegna i przedstawia siebie i inne osoby, stosując siebie i inne osoby, stosując właściwe siebie i inne osoby, stosując częściowo siebie i inne osoby, nie stosując właściwe formy grzecznościowe, nie formy grzecznościowe i popełniając odpowiednie formy grzecznościowe, właściwych form grzecznościowych popełniając większych błędów. niewielkie błędy językowe, nie popełniając błędy językowe, które w popełniając błędy językowe, które w wpływające na zrozumienie niewielkim stopniu wpływają na właściwe znacznym stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Opis przedmiotów Uczeń w sposób płynny opisuje Uczeń opisuje różne przedmioty, Uczeń opisuje różne przedmioty, Uczeń opisuje różne przedmioty, stosując różne przedmioty, uwzględniając ich stosując często używane przymiotniki i stosując często używane przymiotniki i często używane przymiotniki i kolor i odległość, nie popełniając uwzględniając ich położenie, uwzględniając ich położenie, popełniając uwzględniając ich położenie, popełniając większych błędów. popełniając niewielkie błędy językowe, błędy językowe, które w niewielkim błędy językowe, które w znacznym nie wpływające na zrozumienie stopniu wpływają na właściwe stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Uzyskiwanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z literowaniem związane z literowaniem imion i związane z literowaniem imion i wyrazów, literowaniem imion i wyrazów, imion i wyrazów, kolorem wyrazów, kolorem przedmiotów, kolorem przedmiotów, popełniając błędy kolorem przedmiotów. przedmiotów, popełniając drobne popełniając błędy językowe, które w językowe, które w znacznym stopniu błędy językowe, nie wpływające na niewielkim stopniu wpływają na właściwe wpływają na właściwe zrozumienie zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału First Steps rozdziału First Steps (litery alfabetu, rozdziału First Steps (litery alfabetu, rozdziału First Steps (litery alfabetu, (litery alfabetu, nazwy produktów nazwy produktów spożywczych, nazwy produktów spożywczych, nazwy nazwy produktów spożywczych, nazwy spożywczych, nazwy ubrań, nazwy nazwy ubrań, nazwy mebli, nazwy ubrań, nazwy mebli, nazwy kolorów, ubrań, nazwy mebli, nazwy kolorów, mebli, nazwy kolorów, zabawek, kolorów, zabawek, przyborów zabawek, przyborów szkolnych, nazwy zabawek, przyborów szkolnych, nazwy przyborów szkolnych, nazwy pór szkolnych, nazwy pór roku, miesięcy, pór roku, miesięcy, dni tygodnia), a pór roku, miesięcy, dni tygodnia), a także Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 1 Strona 2 roku, miesięcy, dni tygodnia), a dni tygodnia), a także zaimki także zaimki wskazujące this/that, zaimki wskazujące this/that, przedimki także zaimki wskazujące this/that, wskazujące this/that, przedimki przedimki nieokreślone a/an oraz tryb nieokreślone a/an oraz tryb rozkazujący przedimki nieokreślone a/an oraz nieokreślone a/an oraz tryb rozkazujący, popełniając liczne błędy. popełniając bardzo liczne błędy. tryb rozkazujący. rozkazujący , popełniając nieliczne błędy. UNIT 1 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Opis ludzi Uczeń w sposób płynny opisuje Uczeń opisuje swojego najlepszego Uczeń opisuje swojego najlepszego Uczeń opisuje swojego najlepszego swojego najlepszego kolegę/najlepszą koleżankę, kolegę/najlepszą koleżankę, kolegę/najlepszą koleżankę, kolegę/najlepszą koleżankę, uwzględniając ich imię, pochodzenie, uwzględniając ich imię, pochodzenie, uwzględniając ich imię, pochodzenie, uwzględniając ich imię, wiek, pochodzenie zainteresowania i wiek, pochodzenie zainteresowania i wiek, pochodzenie zainteresowania i stan pochodzenie, wiek, pochodzenie stan rodzinny, popełniając niewielkie stan rodzinny, popełniając błędy rodzinny, popełniając błędy językowe, zainteresowania i stan rodzinny, nie błędy językowe, nie wpływające na językowe, które w niewielkim stopniu które w znacznym stopniu wpływają na popełniając większych błędów. zrozumienie wypowiedzi. wpływają na właściwe zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Zachowania społeczne i interakcja Uczeń wita się, żegna i przedstawia Uczeń wita się, żegna i przedstawia Uczeń wita się, żegna i przedstawia Uczeń wita się, żegna i przedstawia się, podając swoje imię, przedstawia siebie i inne osoby, stosując właściwe siebie i inne osoby, stosując częściowo siebie i inne osoby, nie stosując inne osoby, stosując właściwe formy formy grzecznościowe i popełniając odpowiednie formy grzecznościowe, właściwych form grzecznościowych grzecznościowe, nie popełniając niewielkie błędy językowe, nie popełniając błędy językowe, które w popełniając błędy językowe, które w większych błędów. wpływające na zrozumienie niewielkim stopniu wpływają na właściwe znacznym stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 1 językowe uwzględnione w rozdziale 1 językowe uwzględnione w rozdziale 1 rozdziale 1 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów. Reagowanie ustne Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w bardzo prostej Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo rozmowie, właściwie i zrozumiale rozmowie, w miarę zrozumiale i rozmowie, reaguje w typowych prostej rozmowie związanej z reaguje w sytuacjach adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych przedstawianiem się, podawaniem komunikacyjnych związanych z sytuacjach komunikacyjnych z przedstawianiem się, podawaniem informacji dotyczących swojego wieku i przedstawianiem się, podawaniem związanych z przedstawianiem się, informacji dotyczących swojego wieku i daty urodzin, korzystając w dużej mierze informacji dotyczących swojego podawaniem informacji dotyczących daty urodzin, często wzorując się na z pomocy nauczyciela, popełniając błędy wieku i daty urodzin. swojego wieku i daty urodzin , modelu rozmowy i korzystając z pomocy językowe, które w znacznym stopniu popełniając niewielkie błędy językowe. nauczyciela, popełniając błędy wpływają na właściwe zrozumienie językowe, które w niewielkim stopniu wypowiedzi. wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 1 (nazwy rozdziału 1(nazwy członków rodziny, rozdziału 1(nazwy członków rodziny, rozdziału 1(nazwy członków rodziny, członków rodziny, słownictwo słownictwo związane z danymi słownictwo związane z danymi słownictwo związane z danymi związane z danymi osobowymi, osobowymi, nazwy miesięcy, liczebniki osobowymi, nazwy miesięcy, liczebniki osobowymi, nazwy miesięcy, liczebniki 1- nazwy miesięcy, liczebniki 1-20), a 1-20), a także czasownik be w formie 1-20), a także czasownik be w formie 20), a także czasownik be w formie Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 2 Strona 3 także czasownik be w formie twierdzącej i przeczącej, dopełniacz ‘s, twierdzącej i przeczącej, dopełniacz ‘s, twierdzącej i przeczącej, dopełniacz ‘s, twierdzącej i przeczącej, dopełniacz popełniając nieliczne błędy; zazwyczaj popełniając liczne błędy; często popełnia popełniając bardzo liczne błędy; błędnie ‘s; stosuje wielkie litery w nazwach prawidłowo stosuje wielkie litery w błędy w zastosowaniu wielkich liter w stosuje wielkie litery w nazwach miesięcy, miesięcy, dni tygodnia oraz w nazwach miesięcy, dni tygodnia oraz nazwach miesięcy, dni tygodnia oraz w dni tygodnia oraz w przypadku imion, przypadku imion, nazwisk i nazw w przypadku imion, nazwisk i nazw przypadku imion, nazwisk i nazw nazwisk i nazw państw. państw. państw. państw. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń pisze krótki tekst na temat Uczeń pisze krótki tekst na temat Uczeń pisze krótki tekst na temat Uczeń pisze krótki tekst na temat własnej własnej osoby, uwzględniając własnej osoby, uwzględniając własnej osoby, uwzględniając osoby, uwzględniając podstawowe dane podstawowe dane na swój temat i podstawowe dane na swój temat i podstawowe dane na swój temat i na swój temat i przedstawiając członków przedstawiając członków swojej przedstawiając członków swojej przedstawiając członków swojej rodziny, swojej rodziny, popełniając błędy rodziny, nie popełniając większych rodziny, popełniając niewielkie błędy popełniając błędy językowe, które w językowe, które w znacznym stopniu błędów i stosując właściwą formę i językowe, nie wpływające na niewielkim stopniu wpływają na właściwe wpływają na właściwe zrozumienie styl wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi, stosując w zrozumienie wypowiedzi, stosując wypowiedzi, nie zachowując właściwej miarę właściwą formę i styl. częściowo właściwą formę i styl. formy i stylu. UNIT 2 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Opis miejsc Uczeń w sposób płynny opisuje Uczeń opisuje swoją salę lekcyjną, Uczeń opisuje swoją salę lekcyjną, Uczeń opisuje swoją salę lekcyjną, swoją salę lekcyjną, uwzględniając uwzględniając położenie znajdujących uwzględniając położenie znajdujących uwzględniając położenie znajdujących się położenie znajdujących się w niej się w niej przedmiotów i przyborów, a się w niej przedmiotów i przyborów, a w niej przedmiotów i przyborów, a także przedmiotów i przyborów, a także także opisuje wymarzoną klasę w także opisuje wymarzoną klasę w formie opisuje wymarzoną klasę w formie pracy opisuje wymarzoną klasę w formie formie pracy projektowej, stosując w pracy projektowej, stosując podstawowe projektowej, popełniając błędy językowe, pracy projektowej, stosując miarę różnorodne słownictwo, słownictwo, popełniając błędy językowe, które w znacznym stopniu wpływają na różnorodne słownictwo, nie popełniając niewielkie błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. popełniając większych błędów. nie wpływające na zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 2 językowe uwzględnione w rozdziale 2 i językowe uwzględnione w rozdziale 2 rozdziale 2 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów Zachowania społeczne i interakcja Uczeń pyta i udziela informacji Uczeń pyta i udziela informacji Uczeń pyta i udziela informacji Uczeń pyta i udziela informacji związanej związanej z aktualną godziną, związanej z aktualną godziną, stosując związanej z aktualną godziną, stosując z aktualną godziną, nie stosując stosując właściwe formy właściwe formy grzecznościowe i częściowo odpowiednie formy właściwych form grzecznościowych grzecznościowe, nie popełniając popełniając niewielkie błędy językowe, grzecznościowe, popełniając błędy popełniając błędy językowe, które w większych błędów. nie wpływające na zrozumienie językowe, które w niewielkim stopniu znacznym stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. wpływają na właściwe zrozumienie zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 3 Strona 4 Uzyskiwanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z ulubionymi związane z ulubionymi przedmiotami związane z ulubionymi przedmiotami ulubionymi przedmiotami szkolnymi. przedmiotami szkolnymi, popełniając szkolnymi, popełniając błędy językowe, szkolnymi, popełniając błędy językowe, drobne błędy językowe, nie które w niewielkim stopniu wpływają na które w znacznym stopniu wpływają na wpływające na zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi. właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 2 (nazwy rozdziału 2 (nazwy przedmiotów rozdziału 2(nazwy przedmiotów rozdziału 2 (nazwy przedmiotów przedmiotów znajdujących się w sali znajdujących się w sali lekcyjnej, znajdujących się w sali lekcyjnej, nazwy znajdujących się w sali lekcyjnej, nazwy lekcyjnej, nazwy przyborów nazwy przyborów szkolnych, nazwy przyborów szkolnych, nazwy przyborów szkolnych, nazwy szkolnych, nazwy przedmiotów przedmiotów szkolnych), a także przedmiotów szkolnych), a także przedmiotów szkolnych), a także przyimki szkolnych), a także przyimki przyimki miejsca, czasownik be w przyimki miejsca, czasownik be w miejsca, czasownik be w pytaniach i miejsca, czasownik be w pytaniach i pytaniach i krótkich odpowiedziach, pytaniach i krótkich odpowiedziach, krótkich odpowiedziach, zaimki pytające krótkich odpowiedziach, zaimki zaimki pytające what, when, where, zaimki pytające what, when, where, who, what, when, where, who, przecinki i pytające what, when, where, who, who, przecinki i spójnik and, przecinki i spójnik and, popełniając spójnik and, popełniając bardzo liczne przecinki i spójnik and. popełniając nieliczne błędy. liczne błędy. błędy. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń opisuje swoją szkołę i Uczeń opisuje swoją szkołę i Uczeń opisuje swoją szkołę i przedmioty Uczeń opisuje swoją szkołę i przedmioty przedmioty szkolne, nie popełniając przedmioty szkolne, popełniając szkolne, popełniając błędy językowe, szkolne, popełniając błędy językowe, większych błędów i stosując niewielkie błędy językowe, nie które w niewielkim stopniu wpływają na które w znacznym stopniu wpływają na właściwą formę i styl wypowiedzi. wpływające na zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi, właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie wypowiedzi, stosując w miarę stosując częściowo właściwą formę i zachowując właściwej formy i stylu. właściwą formę i styl. styl. UNIT 3 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 3 językowe uwzględnione w rozdziale 3 językowe uwzględnione w rozdziale 3 rozdziale 3 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów Reagowanie ustne Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w bardzo prostej Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo rozmowie, w której zakłada kartę rozmowie, w której zakłada kartę rozmowie, w której zakłada kartę prostej rozmowie, w której zakłada kartę członkowską, właściwie i zrozumiale członkowską, w miarę zrozumiale członkowską, właściwie i zrozumiale członkowską, właściwie i zrozumiale reaguje w tego typu sytuacjach reaguje w tego typu sytuacjach reaguje w tego typu sytuacjach reaguje w tego typu sytuacjach komunikacyjnych związanych z komunikacyjnych związanych z komunikacyjnych związanych z komunikacyjnych związanych z przedstawianiem się, podawaniem przedstawianiem się, podawaniem przedstawianiem się, podawaniem przedstawianiem się, podawaniem informacji dotyczących swoich informacji dotyczących swoich danych informacji dotyczących swoich danych informacji dotyczących swoich danych danych osobowych, uwzględniając osobowych, uwzględniając swoje imię osobowych, uwzględniając swoje imię i osobowych, uwzględniając swoje imię i swoje imię i nazwisko oraz adres i nazwisko oraz adres zamieszkania, nazwisko oraz adres zamieszkania, nazwisko oraz adres zamieszkania, zamieszkania. popełniając niewielkie błędy językowe. często wzorując się na modelu rozmowy korzystając w dużej mierze z pomocy i korzystając z pomocy nauczyciela, nauczyciela, popełniając błędy językowe, popełniając błędy językowe, które w Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 4 Strona 5 niewielkim stopniu wpływają na właściwe które w znacznym stopniu wpływają na zrozumienie wypowiedzi. właściwe zrozumienie wypowiedzi. Uzyskiwanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z danymi związane z danymi osobowymi oraz z związane z danymi osobowymi oraz z danymi osobowymi oraz z osobowymi oraz z położeniem położeniem przedmiotów, popełniając położeniem przedmiotów, popełniając położeniem przedmiotów. przedmiotów, popełniając drobne błędy językowe, które w niewielkim błędy językowe, które w znacznym błędy językowe, nie wpływające na stopniu wpływają na właściwe stopniu wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 3 (w tym, rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 3 (w tym, m.in., nazwy m.in., nazwy pomieszczeń w domu, pomieszczeń w domu, nazwy pomieszczeń w domu, nazwy elementów pomieszczeń w domu, nazwy elementów nazwy elementów wyposażenia elementów wyposażenia domu i wyposażenia domu i mebli), czasownik wyposażenia domu i mebli), czasownik domu i mebli), czasownik be, mebli), czasownik be, konstrukcję be, konstrukcję There is/There are, be, konstrukcję There is/There are, konstrukcję There is/There are, There is/There are, przyimki miejsca, przyimki miejsca, a,any, popełniając przyimki miejsca, a,any, popełniając przyimki miejsca, a,any. a,any, popełniając nieliczne błędy. liczne błędy. bardzo liczne błędy. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń tworzy pisemny opis swojego Uczeń tworzy pisemny opis swojego Uczeń tworzy pisemny opis swojego Uczeń tworzy pisemny opis swojego pokoju, a także wybranego pokoju, a także wybranego polskiego pokoju, a także wybranego polskiego pokoju, a także wybranego polskiego polskiego zamku w ramach pracy zamku w ramach pracy projektowej, zamku w ramach pracy projektowej, zamku w ramach pracy projektowej, projektowej , nie popełniając popełniając niewielkie błędy językowe, popełniając błędy językowe, które w popełniając błędy językowe, które w większych błędów i stosując nie wpływające na zrozumienie niewielkim stopniu wpływają na właściwe znacznym stopniu wpływają na właściwe właściwą formę i styl wypowiedzi. wypowiedzi, stosując w miarę zrozumienie wypowiedzi, stosując zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwą formę i styl. częściowo właściwą formę i styl. właściwej formy i stylu. UNIT 4 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 4 językowe uwzględnione w rozdziale 4 językowe uwzględnione w rozdziale 4 rozdziale 4 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów Zachowania społeczne i interakcja Uczeń prosi o pozwolenie, udziela Uczeń prosi o pozwolenie, udziela lub Uczeń prosi o pozwolenie, udziela lub Uczeń prosi o pozwolenie, udziela lub lub odmawia pozwolenia, stosując odmawia pozwolenia, stosując odmawia pozwolenia, stosując odmawia pozwolenia, nie stosując właściwe formy grzecznościowe, nie właściwe formy grzecznościowe i częściowo odpowiednie formy właściwych form grzecznościowych popełniając większych błędów. popełniając niewielkie błędy językowe, grzecznościowe, popełniając błędy popełniając błędy językowe, które w nie wpływające na zrozumienie językowe, które w niewielkim stopniu znacznym stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. wpływają na właściwe zrozumienie zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 5 Strona 6 Reagowanie ustne Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w bardzo prostej Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo rozmowie, właściwie i zrozumiale rozmowie, w miarę zrozumiale i rozmowie, reaguje w typowych prostej rozmowie stara się reagować w reaguje w sytuacjach adekwatnie reaguje w typowych sytuacjach komunikacyjnych związanych typowych sytuacjach komunikacyjnych komunikacyjnych związanych z sytuacjach komunikacyjnych z przedstawianiem się, podawaniem związanych z przedstawianiem się, przedstawianiem się, podawaniem związanych z przedstawianiem się, informacji dotyczących codziennych podawaniem informacji dotyczących informacji dotyczących codziennych podawaniem informacji dotyczących spraw, typu godzina, literowanie codziennych spraw, typu godzina, spraw, typu godzina, literowanie codziennych spraw, typu godzina, swojego imienia, często wzorując się na literowanie swojego imienia, korzystając swojego imienia. literowanie swojego imienia, modelu rozmowy i korzystając z pomocy w dużej mierze z pomocy nauczyciela, popełniając niewielkie błędy językowe. nauczyciela, popełniając błędy popełniając błędy językowe, które w językowe, które w niewielkim stopniu znacznym stopniu wpływają na właściwe wpływają na właściwe zrozumienie zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Uzyskiwanie i udzielanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z uprawianymi związane z uprawianymi dyscyplinami związane z uprawianymi dyscyplinami uprawianymi dyscyplinami dyscyplinami sportowymi, popełniając sportowymi, popełniając błędy językowe, sportowymi, popełniając błędy językowe, sportowymi. drobne błędy językowe, nie które w niewielkim stopniu wpływają na które w znacznym stopniu wpływają na wpływające na zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi. właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 4 (w tym, rozdziału 4 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 4 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 4 (w tym, m.in., nazwy m.in., nazwy czynności czynności wykonywanych w wolnym czynności wykonywanych w wolnym czynności wykonywanych w wolnym wykonywanych w wolnym czasie, czasie, nazwy dyscyplin sportowych), czasie, nazwy dyscyplin sportowych), czasie, nazwy dyscyplin sportowych), nazwy dyscyplin sportowych), czasownik modalny can, popełniając czasownik modalny can, popełniając czasownik modalny can, popełniając czasownik modalny can. nieliczne błędy. liczne błędy. bardzo liczne błędy. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje swojego ulubionego sportowca i swojego ulubionego sportowca i swojego ulubionego sportowca i jego/jej swojego ulubionego sportowca i jego/jej jego/jej umiejętności, nie popełniając jego/jej umiejętności, popełniając umiejętności, popełniając błędy umiejętności, popełniając błędy językowe, większych błędów i stosując niewielkie błędy językowe, nie językowe, które w niewielkim stopniu które w znacznym stopniu wpływają na właściwą formę i styl wypowiedzi. wpływające na zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie wypowiedzi, stosując w miarę wypowiedzi, stosując częściowo zachowując właściwej formy i stylu. właściwą formę i styl. właściwą formę i styl. UNIT 5 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Opis rzeczy Uczeń w sposób płynny opisuje Uczeń opisuje różne zwierzęta, Uczeń opisuje różne zwierzęta, Uczeń opisuje różne zwierzęta, różne zwierzęta, uwzględniając ich uwzględniając ich części ciała, uwzględniając ich części ciała, wielkość i uwzględniając ich części ciała, wielkość i części ciała, wielkość i kolor, nie wielkość i kolor, popełniając niewielkie kolor, popełniając błędy językowe, które kolor, popełniając błędy językowe, które popełniając większych błędów. błędy językowe, nie wpływające na w niewielkim stopniu wpływają na w znacznym stopniu wpływają na zrozumienie wypowiedzi. właściwe zrozumienie wypowiedzi. właściwe zrozumienie wypowiedzi. Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 5 językowe uwzględnione w rozdziale 5 językowe uwzględnione w rozdziale 5 rozdziale 5 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 6 Strona 7 sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 5 (w tym, rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 5 (w tym, m.in., nazwy zwierząt, m.in., nazwy zwierząt, nazwy części zwierząt, nazwy części ciała zwierząt) zwierząt, nazwy części ciała zwierząt) a nazwy części ciała zwierząt) a także ciała zwierząt) a także przyimki a także przyimki miejsca, czasownik także przyimki miejsca, czasownik przyimki miejsca, czasownik have/has miejsca, czasownik have/has got, have/has got, spójnik and, popełniając have/has got, spójnik and, popełniając got, spójnik and, popełniając bardzo spójnik and. nieliczne błędy. liczne błędy. liczne błędy. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje wymyślone przez siebie zwierzę i wymyślone przez siebie zwierzę i jego wymyślone przez siebie zwierzę i jego wymyślone przez siebie zwierzę i jego jego wygląd, nie popełniając wygląd, popełniając niewielkie błędy wygląd, popełniając błędy językowe, wygląd, popełniając błędy językowe, większych błędów i stosując językowe, nie wpływające na które w niewielkim stopniu wpływają na które w znacznym stopniu wpływają na właściwą formę i styl wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi, stosując w właściwe zrozumienie wypowiedzi, właściwe zrozumienie wypowiedzi, nie miarę właściwą formę i styl. stosując częściowo właściwą formę i zachowując właściwej formy i stylu. styl. UNIT 6 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Opis ludzi Uczeń w sposób płynny opisuje Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny osób, Uczeń opisuje wygląd zewnętrzny osób, wygląd zewnętrzny osób, osób, uwzględniając różne elementy uwzględniając różne elementy twarzy i uwzględniając różne elementy twarzy i uwzględniając różne elementy twarzy i włosy, a także opisuje różne włosy, a także opisuje różne osoby z włosy, a także opisuje różne osoby z twarzy i włosy, a także opisuje różne osoby z uwzględnieniem danych uwzględnieniem danych osobowych, uwzględnieniem danych osobowych, osoby z uwzględnieniem danych osobowych, wyglądu, osobowości i wyglądu, osobowości i talentów, wyglądu, osobowości i talentów, osobowych, wyglądu, osobowości i talentów, popełniając niewielkie błędy popełniając błędy językowe, które w popełniając błędy językowe, które w talentów, nie popełniając większych językowe, nie wpływające na niewielkim stopniu wpływają na właściwe znacznym stopniu wpływają na właściwe błędów. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 6 językowe uwzględnione w rozdziale 6 językowe uwzględnione w rozdziale 6 rozdziale 6 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów. Porównywanie Uczeń w sposób płynny porównuje Uczeń porównuje ilustracje, Uczeń porównuje ilustracje, popełniając Uczeń porównuje ilustracje, popełniając ilustracje, nie popełniając większych popełniając niewielkie błędy językowe, błędy językowe, które w niewielkim błędy językowe, które w znacznym błędów. nie wpływające na zrozumienie stopniu wpływają na właściwe stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Uzyskiwanie i udzielanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z wyglądem związane z wyglądem różnych osób związane z wyglądem różnych osób oraz wyglądem różnych osób oraz różnych osób oraz posiadanymi oraz posiadanymi rzeczami, członkami posiadanymi rzeczami, członkami rzeczami, członkami rodziny, rodziny, popełniając błędy językowe, rodziny, popełniając błędy językowe, Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 7 Strona 8 posiadanymi rzeczami, członkami popełniając drobne błędy językowe, które w niewielkim stopniu wpływają na które w znacznym stopniu wpływają na rodziny. nie wpływające na zrozumienie właściwe zrozumienie wypowiedzi. właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 6 (w tym, rozdziału 6 (w tym, m.in., przymiotniki i rozdziału 6 (w tym, m.in., przymiotniki i rozdziału 6 (w tym, m.in., przymiotniki i m.in., przymiotniki i rzeczowniki, rzeczowniki, słownictwo służące rzeczowniki, słownictwo służące rzeczowniki, słownictwo służące słownictwo służące opisywaniu opisywaniu wyglądu zewnętrznego, opisywaniu wyglądu zewnętrznego, opisywaniu wyglądu zewnętrznego, wyglądu zewnętrznego, nazwy nazwy członków rodziny), a także nazwy członków rodziny), a także nazwy członków rodziny), a także członków rodziny), a także czasownik have got, przymiotniki czasownik have got, przymiotniki czasownik have got, przymiotniki czasownik have got, przymiotniki dzierżawcze, zaimki wskazujące this, dzierżawcze, zaimki wskazujące this, dzierżawcze, zaimki wskazujące this, dzierżawcze, zaimki wskazujące that, these, those, spójniki and i but, that, these, those, spójniki and i but, that, these, those, spójniki and i but this, that, these, those, spójniki and i popełniając nieliczne błędy. popełniając liczne błędy. popełniając bardzo liczne błędy. but. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń tworzy tekst, w którym Uczeń tworzy tekst, w którym opisuje Uczeń tworzy tekst, w którym opisuje Uczeń tworzy tekst, w którym opisuje opisuje wybraną osobę ze swojej wybraną osobę ze swojej rodzin z wybraną osobę ze swojej rodzin z wybraną osobę ze swojej rodzin z rodzin z uwzględnieniem danych uwzględnieniem danych osobowych, uwzględnieniem danych osobowych, uwzględnieniem danych osobowych, osobowych, wyglądu, osobowości i wyglądu, osobowości i talentów, wyglądu, osobowości i talentów, wyglądu, osobowości i talentów, talentów, nie popełniając większych popełniając niewielkie błędy językowe, popełniając błędy językowe, które w popełniając błędy językowe, które w błędów i stosując właściwą formę i nie wpływające na zrozumienie niewielkim stopniu wpływają na właściwe znacznym stopniu wpływają na właściwe styl wypowiedzi. wypowiedzi, stosując w miarę zrozumienie wypowiedzi, stosując zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwą formę i styl. częściowo właściwą formę i styl. właściwej formy i stylu. Wyrażanie opinii Uczeń w sposób płynny wyraża i Uczeń wyraża swoją opinię temat Uczeń wyraża swoją opinię temat Uczeń wyraża swoją opinię temat uzasadnia swoją opinię na temat utalentowanych osób, opisanych w utalentowanych osób, opisanych w utalentowanych osób, opisanych w utalentowanych osób, opisanych w przeczytanym tekście, nie popełniając przeczytanym tekście, nie popełniając przeczytanym tekście, nie popełniając przeczytanym tekście, nie większych błędów, popełniając większych błędów, popełniając błędy większych błędów, popełniając błędy popełniając większych błędów. niewielkie błędy językowe, nie językowe, które w niewielkim stopniu językowe, które w znacznym stopniu wpływające na zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. wypowiedzi. UNIT 7 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 7 i językowe uwzględnione w rozdziale 7 i językowe uwzględnione w rozdziale 7 i rozdziale 7 i wykonuje zadania wykonuje zadania sprawdzające wykonuje zadania sprawdzające wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów Zachowania społeczne i interakcja Uczeń kupuje bilet autobusowy, Uczeń kupuje bilet autobusowy, Uczeń kupuje bilet autobusowy, stosując Uczeń kupuje bilet autobusowy, nie stosując właściwe formy stosując właściwe formy częściowo odpowiednie formy stosując właściwych form grzecznościowe, nie popełniając grzecznościowe i popełniając grzecznościowe, popełniając błędy grzecznościowych popełniając błędy większych błędów. niewielkie błędy językowe, nie językowe, które w niewielkim stopniu językowe, które w znacznym stopniu wpływające na zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. wypowiedzi. Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 8 Strona 9 Opis czynności Uczeń w sposób płynny opisuje Uczeń opisuje czynności i wydarzenia Uczeń opisuje czynności i wydarzenia Uczeń opisuje czynności i wydarzenia czynności i wydarzenia dnia dnia codziennego, popełniając dnia codziennego, popełniając błędy dnia codziennego, popełniając błędy codziennego, nie popełniając niewielkie błędy językowe, nie językowe, które w niewielkim stopniu językowe, które w znacznym stopniu większych błędów. wpływające na zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. wypowiedzi. Uzyskiwanie i udzielanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z często związane z często wykonywanymi związane z często wykonywanymi często wykonywanymi zajęciami wykonywanymi zajęciami domowymi, zajęciami domowymi, popełniając błędy zajęciami domowymi, popełniając błędy domowymi. popełniając drobne błędy językowe, językowe, które w niewielkim stopniu językowe, które w znacznym stopniu nie wpływające na zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 7 (w tym, rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 7 (w tym, m.in., nazwy m.in., nazwy czynności dnia czynności dnia codziennego), a także czynności dnia codziennego), a także czynności dnia codziennego), a także codziennego), a także czas present czas present simple, przysłówki czas present simple, przysłówki czas present simple, przysłówki simple, przysłówki częstotliwości. częstotliwości, popełniając nieliczne częstotliwości popełniając liczne błędy. częstotliwości, popełniając bardzo liczne błędy. błędy. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje Uczeń pisze tekst, w którym opisuje przebieg dnia, zachowując właściwą przebieg dnia, zachowując właściwą przebieg dnia, zachowując właściwą przebieg dnia, zachowując właściwą kolejność wydarzeń, nie popełniając kolejność wydarzeń, popełniając kolejność wydarzeń, popełniając błędy kolejność wydarzeń, popełniając błędy większych błędów i stosując niewielkie błędy językowe, nie językowe, które w niewielkim stopniu językowe, które w znacznym stopniu właściwą formę i styl wypowiedzi. wpływające na zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wpływają na właściwe zrozumienie wypowiedzi, stosując w miarę wypowiedzi, stosując częściowo wypowiedzi, nie zachowując właściwej właściwą formę i styl. właściwą formę i styl. formy i stylu. UNIT 8 OCENA CEL KSZTAŁCENIA WG PODSTAWY PROGRAMOWEJ BARDZO DOBRA DOBRA DOSTATECZNA DOPUSZCZAJĄCA Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe Uczeń rozumie proste, typowe wypowiedzi ustne i pisemne z wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu wypowiedzi ustne i pisemne z zakresu zakresu obejmującego słownictwo i obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki obejmującego słownictwo i środki środki językowe uwzględnione w językowe uwzględnione w rozdziale 8 językowe uwzględnione w rozdziale 8 językowe uwzględnione w rozdziale 8 rozdziale 8 i wykonuje zadania i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające i wykonuje zadania sprawdzające sprawdzające rozumienie tych rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając rozumienie tych tekstów, popełniając tekstów, nie popełniając błędów. niewielkie błędy. dużo błędów. bardzo dużo błędów Reagowanie ustne Uczeń uczestniczy w prostej Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie Uczeń uczestniczy w bardzo prostej Uczeń stara się uczestniczyć w bardzo rozmowie na temat swoich na temat swoich zainteresowań i rozmowie na temat swoich prostej rozmowie na temat swoich zainteresowań i hobby. hobby, popełniając niewielkie błędy zainteresowań i hobby, często wzorując zainteresowań i hobby, korzystając w językowe. się na modelu rozmowy i korzystając z dużej mierze z pomocy nauczyciela, pomocy nauczyciela, popełniając błędy popełniając błędy językowe, które w językowe, które w niewielkim stopniu znacznym stopniu wpływają na właściwe wpływają na właściwe zrozumienie zrozumienie wypowiedzi. wypowiedzi. Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 9 Strona 10 Uzyskiwanie informacji Uczeń w sposób płynny udziela, Uczeń udziela, pyta i prosi o Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje Uczeń udziela, pyta i prosi o informacje pyta i prosi o informacje związane z informacje związane z upodobaniami, związane z upodobaniami, popełniając związane z upodobaniami, popełniając upodobaniami. popełniając drobne błędy językowe, błędy językowe, które w niewielkim błędy językowe, które w znacznym nie wpływające na zrozumienie stopniu wpływają na właściwe stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. zrozumienie wypowiedzi. Gramatyka i słownictwo Uczeń poprawnie stosuje poznane Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z Uczeń stosuje poznane słownictwo z słownictwo z rozdziału 8 (w tym, rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy rozdziału 8 (w tym, m.in., nazwy m.in., nazwy czynności czynności wykonywanych w wolnym czynności wykonywanych w wolnym czynności wykonywanych w wolnym wykonywanych w wolnym czasie, czasie, nazwy zainteresowań i hobby, czasie, nazwy zainteresowań i hobby, czasie, nazwy zainteresowań i hobby, nazwy zainteresowań i hobby, nazwy zwierząt), czas present simple, nazwy zwierząt), czas present simple, nazwy zwierząt), czas present simple, nazwy zwierząt), czas present przysłówki częstotliwości, spójnik or, przysłówki częstotliwości, spójnik or, przysłówki częstotliwości, spójnik or, simple, przysłówki częstotliwości, popełniając nieliczne błędy. popełniając liczne błędy. popełniając bardzo liczne błędy. spójnik or. Tworzenie tekstu pisemnego Uczeń pisze tekst na temat Uczeń pisze tekst na temat spędzania Uczeń pisze tekst na temat spędzania Uczeń pisze tekst na temat spędzania spędzania swojego wolnego czasu, swojego wolnego czasu, popełniając swojego wolnego czasu, popełniając swojego wolnego czasu, popełniając nie popełniając większych błędów i niewielkie błędy językowe, nie błędy językowe, które w niewielkim błędy językowe, które w znacznym stosując właściwą formę i styl wpływające na zrozumienie stopniu wpływają na właściwe stopniu wpływają na właściwe wypowiedzi. wypowiedzi, stosując w miarę zrozumienie wypowiedzi, stosując zrozumienie wypowiedzi, nie zachowując właściwą formę i styl. częściowo właściwą formę i styl. właściwej formy i stylu. Steps Plus dla klasy IV: kryteria oceny Oxford University Press Strona 10