Średniowieczne wojowniczki. Od mitu do rzeczywistości okładka

Średnia Ocena:


Średniowieczne wojowniczki. Od mitu do rzeczywistości

Wyjątkowa podróż przez średniowieczne pola potyczek widziane oczami kobiet W średniowieczu pola bitew, tak samo jak literatura je opiewająca, były zdominowane przez rycerzy – zgodnie z poglądem, że wojna jest działalnością zarezerwowaną tylko dla mężczyzn. Waleczne dziewczyny przez długi czas były niemalże zupełnie ignorowane przez historyków. Autor niniejszej publikacji postanowił wydobyć na światło dzienne zapomniane historie wojowniczek tkwiących w cieniu. Średniowieczne źródła, wbrew pozorom, przedstawiają ich wiele. Na tyle dużo, żeby baczniej przyjrzeć się archetypowi kobiecej waleczności budowanemu nie tylko przez heroiczne czyny legendarnych Amazonek, kobiet-rycerzy z romansów, lecz także postaci historycznych, które nawiązywały własnymi działaniami do mitycznych bohaterek. Czas spojrzeć na wojnę z zupełnie nowej, kobiecej perspektywy. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Średniowieczne wojowniczki. Od mitu do rzeczywistości
Autor: Piotr Bruzda
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Średniowieczne wojowniczki. Od mitu do rzeczywistości w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Średniowieczne wojowniczki. Od mitu do rzeczywistości PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.