Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta okładka

Średnia Ocena:


Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta

Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej albo bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Sposoby te z wiedzą naukową nie mają dużo wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia dużo do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia lub fantastycznej oferty telewizji kablowej?).Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek oferuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.„Sprzedaż bez sprzedawania” jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, twórca nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, ale także przedstawia swoje propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi poradami co i jak należy robić. Po trzecie, jego rady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) nierzadko w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących lub wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka ebook jest napisana w sposób zrozumiały (co stale jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Uważam że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w własnych wystąpieniach. Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme

Szczegóły
Tytuł Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
Autor: Fortuna Paweł
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.