Średnia Ocena:
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z dużym znawstwem analizowanych problemów, bogatym pod wobec praktycznych ustaleń, cennym poznawczo w aspekcie marketingowym, prasoznawczym i komunikacyjnym. Bogata egzemplifikacja materiału została w rozprawie idealnie wykorzystana do syntetycznego ujęcia zagadnień i formułowania wniosków ogólnych. Pracę tę czyta się z dużym zainteresowaniem i intelektualną satysfakcją. Jest ona napisana sprawnym, potoczystym językiem, gwarantującym szeroki odbiór czytelniczy. Ponadto należy podkreślić przydatność recenzowanej monografii w dydaktyce akademickiej. Jestem przekonana, że po ukazaniu się w druku stanie się ona ważną pozycją wśród innych dzieł poświęconych komunikacji społecznej, a w szczególności prasowemu rynkowi wydawniczemu, kłopotom związanym z formami i metodami promocji prasy drukowanej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej |
Autor: | Mikosz Joanna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!