Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Szybki rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, nierzadko w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność względem marki czy firmy. Żeby skutecznie funkcjonować w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć własny swój wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany wynik ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel nad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak wielkich sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy a także metod oceny jego skuteczności i efektywności.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu |
Autor: | Datko Marek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Agencja wydawnicza Placet |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.