Społeczne zakorzenienie aktorów procesu podejmowania decyzji w Radzie Unii Europejskiej okładka

Średnia Ocena:


Społeczne zakorzenienie aktorów procesu podejmowania decyzji w Radzie Unii Europejskiej

"Rada Unii Europejskiej to jeden z ważnych organów decyzyjnych UE, a także złożona struktura społeczna. Twórca przyjmuje perspektywę konstruktywistyczną i skupia się na aktorach uczestniczących w negocjacjach. Analizuje mechanizmy socjalizacji reprezentantów państw w organach Rady, mogące wpływać na sposób działania tych organów, przebieg procesu decyzyjnego, a w konsekwencji na treść przyjmowanych rozstrzygnięć. Praca Kamila Ławniczaka ma na celu analizę procesu decyzyjnego w Radzie UE pod kątem zachodzących tam procesów socjalizacji. Ujęcie to (…) w Polsce nie zostało jeszcze spopularyzowane. (…) Twórca czerpie z publikacji międzynarodowych, przybliżając dużo zagadnień teoretycznych polskiemu czytelnikowi."

Szczegóły
Tytuł Społeczne zakorzenienie aktorów procesu podejmowania decyzji w Radzie Unii Europejskiej
Autor: Ławniczak Kamil
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo naukowe Scholar
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Społeczne zakorzenienie aktorów procesu podejmowania decyzji w Radzie Unii Europejskiej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Społeczne zakorzenienie aktorów procesu podejmowania decyzji w Radzie Unii Europejskiej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.