Średnia Ocena:
Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań. Wydanie III
Zebranie i opracowanie wymagań dotyczących tworzonego oprogramowania to jeden z fundamentów udanego projektu. Znajomość zakresu prac jest kluczową informacją dla wszystkich osób prowadzących projekt a także bezcennym źródłem wiedzy dla deweloperów tworzących kod. Brzmi prosto, lecz wcale tak nie jest! Identyfikacja interesariuszy, dokumentacja wymagań, określanie ich wartości biznesowej — to tylko niektóre z wyzwań stojących przed analitykami i ich zespołami! Sięgnij po tę książkę, by uniknąć klasycznych kłopotów i pułapek. W kolejnych rozdziałach odnajdziesz ważne info na temat wymagań dotyczących oprogramowania, roli analityka biznesowego a także niezłych praktyk w inżynierii wymagań. Część II tej książki została poświęcona opracowywaniu wymagań. Dowiedz się, jak określać wymagania biznesowe, rozmawiać z użytkownikami a także dokumentować i walidować wymagania. W prawdziwym świecie spotkasz się z różnorakimi typami projektów. W zależności od ich charakteru trzeba będzie na bieżąco dostosowywać poznane techniki. Projekty zwinne, projekty systemów wbudowanych, automatyzacja procesów biznesowych to tylko element z omawianych obszarów. Książka ta jest typowym podręcznikiem, obowiązkową lekturą każdego analityka a także osób odpowiedzialnych za wymagania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań. Wydanie III |
Autor: | Beatty Joy, Wiegers E Karl |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań. Wydanie III PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!