Smerf, który bał się porażki. Smerfy i świat emocji okładka

Średnia Ocena:


Smerf, który bał się porażki. Smerfy i świat emocji

Trzynasty tom serii o Smerfach, która ma pomagać młodszym czytelnikom w przezwyciężeniu własnych lęków. Każdy album jest uzupełniony poradami dla dzieci i ich rodziców, jak radzić sobie z problemami emocjonalnymi. Pewnemu Smerfowi nic nie wychodzi – słabo gra w piłkę nożną, nieładnie maluje, fatalnie gotuje. Zaczyna uważać, że we wszystkim jest beznadziejny... Lecz czy przyszło mu do głowy, że żeby być w czymś dobrym, na naukę trzeba poświęcić dużo czasu i mieć wiele wytrwałości? Dzięki temu komiksowi przestaniesz się bać, że nie uda ci się czegoś zrobić. Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford używający pseudonimu Peyo. Seria dla młodszych jest napisana przez jego syna Thierry’ego Culliforda a także Falzara, a za malunki odpowiada Antonello Dalena, ilustrator słynny m.in. z „Ernesta i Rebeki”, „W.I.T.C.H.” czy komiksów z Kaczorem Donaldem. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Smerf, który bał się porażki. Smerfy i świat emocji
Autor: Falzar, Culliford Thierry, Dalena Antonello
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Story House Egmont
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Smerf, który bał się porażki. Smerfy i świat emocji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Smerf, który bał się porażki. Smerfy i świat emocji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.