Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Smart Time 2. Podręcznik dla nauczyciela. Gimnazjum pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Smart Time 2. Podręcznik dla nauczyciela. Gimnazjum Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Smart Time 2. Podręcznik dla nauczyciela. Gimnazjum
"Smart Time" to nowy, składający się z czterech części kurs dla gimnazjum, łączący kompleksowe przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego na poziomie podstawowym i poszerzonym z wszechstronnym rozwijaniem umiejętności językowych uczniów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Smart Time 2. Podręcznik dla nauczyciela. Gimnazjum |
Autor: | Sendor-Gala Bożena, Evans Virginia, Dooley Jenny |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Egis Sp. z o.o. |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Smart Time 2. Podręcznik dla nauczyciela. Gimnazjum PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Pobierz PDF
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Smart Time 2. Podręcznik dla nauczyciela. Gimnazjum PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Zadanie 1 – Rozpoznaj jaki typ wiązania (kowalencyjne spolaryzowane, kowalencyjne
niespolaryzowane, jonowe) występuje w podanych cząsteczkach:
Na2S, HI, P4O10, Br2, CH4, CaC2
Zadanie 2 – Prawda czy fałsz?
Im większa różnica elektroujemności między atomami P F
składającymi się na cząsteczkę, tym większa tendencja do
tworzenia się między nimi wiązania jonowego.
Związki jonowe lepiej rozpuszczają się w wodzie niż P F
kowalencyjne.
Cząsteczki wody, rozpuszczając CaF2, ustawiają się atomem P F
tlenu w stronę jonów wapnia.
Wiązanie w cząsteczce tlenu jest przykładem potrójnego P F
wiązania kowalencyjnego niespolaryzowanego.
Oddziaływania między związkami niepolarnymi są słabsze P F
niż te między związkami polarnymi.
Na ilustracji po prawej atomem o większej P F
elektroujemności jest atom niebieski.
Zadanie 3 – Jakie jony wchodzą w skład:
a) KCl
b) CaO
c) Al2O3
Zadanie 4 – Rozrysuj wiązanie kowalencyjne, występujące w podanych cząsteczkach. Pamiętaj o
wolnych parach elektronowych:
a) HBr
b) H2S
c) N2
d) SiO2