Sektor usług logistycznych w teorii i w praktyce okładka

Średnia Ocena:


Sektor usług logistycznych w teorii i w praktyce

Jest to drugie wydanie podręcznika – pełniejsza odsłona książki. Autorka omawia współczesne trendy i różnorakie aspekty rozwoju sektora usług logistycznych i należących do niego przedsiębiorstw. Celem jest zaprezentowanie wiedzy i wzbudzenie zainteresowania czytelników omawianą problematyką w kontekście zróżnicowanych podejść teoretycznych i w odniesieniu do spopularyzowanej w literaturze logistycznej koncepcji łańcucha dostaw. W książce pdf podjęto próbę uporządkowania wiedzy na temat przedsiębiorstw zajmujących się usługową działalnością logistyczną, mechanizmów ich funkcjonowania, strategii i modeli biznesu. Przedstawiono analizę kierunków rozwoju sektora a także zachodzących w nim zjawisk od strony teoretycznej i praktycznej. Książka ebook jest adresowana do studentów logistyki na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych, powinna także zainteresować pracowników branży logistycznej.

Szczegóły
Tytuł Sektor usług logistycznych w teorii i w praktyce
Autor: Jeszka Anna Maria
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Sektor usług logistycznych w teorii i w praktyce w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Sektor usług logistycznych w teorii i w praktyce PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.