Średnia Ocena:
Satysfakcja pracowników. Jak badać i dlaczego?
Im lepiej znasz nastroje panujące w przedsiębiorstwie, tym efektywniej możesz na nie wpływać i tym samym skuteczniej realizować cele operacyjne działu produkcji. Zadowolony i spełniony zawodowo pracownik lepiej pracuje w zespole, odznacza się silną motywacją i zaangażowaniem w wykonywaną pracę, jest bardziej wydajny. Zadowoleni pracownicy to jeden z warunków pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie w otoczeniu rynkowym. Żeby poznać atmosferę pracy, potrzebna jest umiejętność konstruktywnego dialogu z pracownikami. Jego prowadzenie ułatwiają ogólnozakładowe badania ankietowe poziomu zadowolenia pracowników.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Satysfakcja pracowników. Jak badać i dlaczego? |
Autor: | Czerska Joanna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Satysfakcja pracowników. Jak badać i dlaczego? PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!