Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego. Aframe i HTML 5 okładka

Średnia Ocena:


Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego. Aframe i HTML 5

Do rzeczywistości wirtualnej jedni mają bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Lecz nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miał bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali fragmentami tej rzeczywistości – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych). Rzeczywistość wirtualna, która była czymś zewnętrznym, do oglądania, zmienia się może jeszcze nie całkiem w coś wewnętrznego, lecz na tyle interesującego, że można wypróbować ją już samemu. Dosłownie. Zresztą nie tylko wypróbować – dzięki urządzeniom i aplikacjom VR – lecz też samemu tworzyć. "Rzeczywistość wirtualna dla każdego" Krzysztofa Wołka jest podręcznikiem dającym podstawy samodzielnego kreowania fragmentów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopełnienie innego podręcznika tego autora, pt. "Nowoczesne strony WWW", który można potraktować jako wprowadzenie do świata wirtualnej rzeczywistości, tym bardziej że fragmentem wspólnym obydwu pozycji jest element poświęcona projektowaniu stron internetowych. Czytelnik dowie się w sposób bardzo przystępny, oparty na interesujących przykładach łatwo z życia, jak zaprogramować własną stronę internetową, korzystając z najwieższych technologii – HTML 5, CSS 3 – a także aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++. Dzięki informacjom zawartym w książce pdf każda osoba będzie mogła stworzyć responsywne strony internetowe z wynikiem paralaksy. Nauczy się także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co więcej, dowie się również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 a także zestawu bibliotek A-Frame w bardzo prosty sposób stworzyć aplikacje działające w wirtualnej rzeczywistości. Będą one bez problemu współpracowały z profesjonalnymi zbiorami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard. Jak w każdej sytuacji czytelnicy mają do wyboru przynajmniej dwa wyjścia: lub czekać na to, co się stanie, i ewentualnie to obserwować, lub brać w tym udział, tworzyć. Nie przesądzając o tym, które rozwiązanie jest lepsze, "Rzeczywistość wirtualna…" Krzysztofa Wołka może zainteresować zwolenników jednego i drugiego.

Szczegóły
Tytuł Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego. Aframe i HTML 5
Autor: Wołk Krzysztof
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Psychoskok
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego. Aframe i HTML 5 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego. Aframe i HTML 5 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.