Rynek reklamy w Polsce okładka

Średnia Ocena:


Rynek reklamy w Polsce

Celem powstania niniejszej publikacji było przedstawienie istoty reklamy, jej cech, funkcji i zadań. Ukazanie rodzajów reklam, pokazanie środków przekazu reklamy a także określenie skuteczności i wpływu reklamy na decyzje podejmowane przez konsumentów przy wyborze i zakupie reklamowanego towaru.

Szczegóły
Tytuł Rynek reklamy w Polsce
Autor: Zawierucha Lucyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Promotor Kraków
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rynek reklamy w Polsce w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rynek reklamy w Polsce PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.