Rozpad umysłu. Biografia schizofrenii okładka

Średnia Ocena:


Rozpad umysłu. Biografia schizofrenii

Schizofrenia. Przez wielu uważana za najbardziej zagadkową chorobę psychiczną. Dawniej nie znano jej przyczyn, więc chorych uznawano za opętanych przez diabelskie siły. Nie dawało się jej leczyć, więc pacjentów i pacjentki trzymano w zamkniętych ośrodkach i poddawano okrutnym zabiegom. Jednak dzięki dziesiątkom badań, setkom eksperymentów, tysiącom prób i błędów dzisiaj o schizofrenii wiemy już bardzo wiele i wkrótce być może uda się jej zapobiegać. Jeffrey A. Lieberman w przystępny sposób dzieli się własną bogatą wiedzą psychiatryczną. Wciągające opisy badań naukowców i przypadków klinicznych przeplata z tragicznymi przeżyciami pacjentów i własnymi doświadczeniami z praktyki medycznej. Jego książka ebook to obowiązkowa, pełna empatii lektura dla zainteresowanych historią medycyny i psychiatrią a także tych, których życie zostało naznaczone schizofrenią – dla najbliższych i rodzin osób zmagających się z tym zaburzeniem. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Rozpad umysłu. Biografia schizofrenii
Autor: Lieberman Jeffrey A.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poznańskie
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rozpad umysłu. Biografia schizofrenii w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rozpad umysłu. Biografia schizofrenii PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.