Średnia Ocena:
Roszczeniowy klient
Jak mówić NIE i nie tracić klientów? Na pewno idealnie radzisz sobie z niezłymi klientami. Klientami, którzy się nie kłócą i nie mają problemów. Możliwe też, że potrafisz radzić sobie z klientami, którzy nie przychodzą do Ciebie zadowoleni, mają kłopot i potrzebują specjalnego traktowania. Lecz nawet najlepszy handlowiec i najbardziej spokojna osoba na świecie może nie wytrzymać purpurowego ze złości klienta, który wyzywa ją od beznadziejnych idiotów, marnujących pieniądze firmy i czas jej klientów. Wezwę ochronę i będzie po to rozwiąże sprawę w danej chwili, Ty będziesz mógł wyjść na papierosa, uspokoić się, a wieczorem najprawdopodobniej zapomnisz o całej sprawie. Lecz firma straci klienta, a w dzisiejszych czasach prawdopodobieństwo, że wyrzucony klient rozniesie dobre wieści o Twojej firmie w Internecie jest bardzo duże. I wiesz co? Tak wściekły klient chyba zapamiętał Twoje nazwisko i nie omieszka go podać w własnej radosnej korespondencji z internautami. W takim razie wysłucham go i będzie po kłopocie To akurat dobre rozwiązanie. Dobre wtedy, kiedy marzysz o zawale po n-tym kliencie, któremu dasz się obrażać. Nie zawsze musisz przyznawać klientowi rację i zgadzać się ze wszystkim co mówi. Co ważniejsze ; możesz otwarcie powiedzieć klientowi nie i nie tylko go uspokoić, lecz również sprawić, że zostanie z Twoją firmą na lata (i nie będzie więcej na Ciebie krzyczał)! Wystarczy, że poznasz 6 naprawdę prostych technik radzenia sobie z ciężkim klientem. Czy wiesz, że w ciągu jednego dnia, możesz poznać i opanować najbardziej skuteczne i sprawdzone sposoby radzenia sobie z każdym, nawet najbardziej agresywnym klientem. Szefowie działów sprzedaży największych firm zaczynali jako handlowcy i pracownicy BOK. Sukces osiągnęli dzięki znajomości technik radzenia sobie z każdym klientem. I nie mówię tu o zwykłym radzeniu sobie. Mówię o technikach, które pozwalają jednocześnie zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów. Technikach, które dają wyniki zauważalne dla Twoich przełożonych. Technikach, które zaoszczędzą Ci dużo stresu i jednocześnie popchną Cię do góry na drabinie sukcesu. Technikach, które możesz poznać już dziś, dzięki niezwykłej publikacji Jak mówić "nie" i nie tracić klientów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Roszczeniowy klient |
Autor: | Smoczyński Mirosław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Roszczeniowy klient PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!