Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych okładka

Średnia Ocena:


Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych

Głównym celem opracowania jest ukazanie i wyjaśnienie złożoności zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem zdecentralizowanych agencji w przestrzeni spraw wewnętrznych i wymiaru sprawiedliwości. Autorka opracowania zbadała i dokonała prezentacji licznych działań podejmowanych przez te agencje, kładąc nacisk na ich znaczne zróżnicowanie. W własnej książce pdf autorka wskazuje na ewolucję struktur organizacyjnych, kompetencji i metod działania agencji, formułuje także scenariusze rozwoju badanych instytucji. Stara się przy tym odpowiedzieć na zapytanie o stopień wpływu agencji na kreowanie i wdrażanie polityki unijnej w obszarze spraw wewnętrznych a także zapewnienie bezpieczeństwa w UE. prof. UW, dr hab. Izabela Malinowska

Szczegóły
Tytuł Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych
Autor: Szymańska Jolanta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.