Rola wyobrażeń w osiąganiu celów. Symulacje mentalne okładka

Średnia Ocena:


Rola wyobrażeń w osiąganiu celów. Symulacje mentalne

Dzięki tej książce pdf dowiesz się: czy można schudnąć, zdać egzamin na prawo jazdy, rzucić palenie, zwyciężyć wyścig na 100 metrów, czy również wcielić w życie decyzję o zmianie stylu życia dzięki odpowiednim wyobrażeniom czym są wyobrażenia i jakie są ich rodzaje dlaczego niektóre wyobrażenia pomagają, a inne przeszkadzają w osiąganiu celów jaki wpływ na proces osiągania celów ma szczególny rodzaj wyobrażeń - symulacje mentalne czy myślenie pozytywne zawsze sprzyja wytrwałemu i efektywnemu działaniu jaka jest relacja pomiędzy naszymi wyobrażeniami a stresem i skutecznym działaniem jak wyjaśnić fakt, że czasem wcale nie pragniemy danego celu, a jednak mimo wszystko do niego dążymy i co więcej - osiągamy sukces w jego realizacji Zawarte w książce pdf pomysły i konkretne porady zainspirują do działania, którego wynikiem będzie nie tylko skuteczniejsza realizacja celów, lecz także lepsza jakość życia.

Szczegóły
Tytuł Rola wyobrażeń w osiąganiu celów. Symulacje mentalne
Autor: Jarczewska-Gerc Ewa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rola wyobrażeń w osiąganiu celów. Symulacje mentalne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rola wyobrażeń w osiąganiu celów. Symulacje mentalne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.