Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który prócz tego, że przemienił własny sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach a także w systemach transakcyjnych. Świeży konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało też rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami wyjątkowe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych lecz też nowego rodzaju wiedzy. „Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: zbieraniu i przetwarzaniu znacznej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w okresie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji pomiędzy działami marketingu i sprzedaży. Co wyróżnia książkę: case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach, aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo szybko – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów, praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań a także ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. - odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data |
Autor: | Błażewicz Grzegorz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
W publikacji znajduje się dużo teorii związanej z świeżymi pojęciami (a także starymi w nowej odsłonie np. świeża definicja konsumenta czy marketera dostosowana w pełni do wymogów obecnych realiów). Poruszane są także kwestie dotyczące: tego jak wykorzystać content marketing wraz z marketing automation, programów lojalnościowych a także kanałów mobilnych. Każdy znajdzie tutaj także garść rad praktycznych dotyczących pomiędzy innymi: roli rekomendacji (influencer marketing), e-maili marketingowy, social mediów czy tworzenia person. http://www.czytajac.pl/2017/01/rewolucja-marketing-automation-wykorzystac-potencjal-big-data/