Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data okładka

Średnia Ocena:


Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który prócz tego, że przemienił własny sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach a także w systemach transakcyjnych. Świeży konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało też rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami wyjątkowe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych lecz też nowego rodzaju wiedzy. „Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: zbieraniu i przetwarzaniu znacznej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w okresie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji pomiędzy działami marketingu i sprzedaży. Co wyróżnia książkę: case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach, aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo szybko – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów, praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań a także ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. - odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Szczegóły
Tytuł Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Błażewicz Grzegorz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Iwona_C_

    W publikacji znajduje się dużo teorii związanej z świeżymi pojęciami (a także starymi w nowej odsłonie np. świeża definicja konsumenta czy marketera dostosowana w pełni do wymogów obecnych realiów). Poruszane są także kwestie dotyczące: tego jak wykorzystać content marketing wraz z marketing automation, programów lojalnościowych a także kanałów mobilnych. Każdy znajdzie tutaj także garść rad praktycznych dotyczących pomiędzy innymi: roli rekomendacji (influencer marketing), e-maili marketingowy, social mediów czy tworzenia person. http://www.czytajac.pl/2017/01/rewolucja-marketing-automation-wykorzystac-potencjal-big-data/