(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku okładka

Średnia Ocena:


(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne porady dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, kluczowy kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką) Dla marketingowca każdy czas jest świeży i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają stale na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian. Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dzisiaj chodzi o to, aby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - świeży przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona nieustanna się najbardziej wartościowym zasobem firmy. Skończ z "no name" i dowiedz się, jak: tworzyć strategie marek w świeżych czasach skutecznie komunikować się z ciężkimi klientami zdobywać zaufanie rynku kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość zarządzać marką w sposób efektywny

Szczegóły
Tytuł (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Autor: Pogorzelski Jacek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.