Relacje z klientem okładka

Średnia Ocena:


Relacje z klientem

Opracowanie i złożenie dobrej oferty handlowej nie zawsze oznacza powodzenie w procesie sprzedaży. Bardziej ważne jest tworzenie relacji z klientem i kierowanie nią, począwszy od momentu nawiązania kontaktu aż po jego sfinalizowanie. Pozwala to odnieść sukces przy realizacji bieżącego projektu i otwiera perspektywy do prowadzenia długofalowej współpracy. Poprzez lekturę niniejszego poradnika rozpoznasz typy klienta, dzięki czemu dostosujesz do nich właściwą ofertę, dowiesz się, jakie czynniki warunkują sprzedaż produktu a także unikniesz najczęściej popełnianych błędów w pracy handlowca.

Szczegóły
Tytuł Relacje z klientem
Autor: Kluzek Izabela
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Relacje z klientem w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Relacje z klientem PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.