Średnia Ocena:
Relacje z klientem
Opracowanie i złożenie dobrej oferty handlowej nie zawsze oznacza powodzenie w procesie sprzedaży. Bardziej ważne jest tworzenie relacji z klientem i kierowanie nią, począwszy od momentu nawiązania kontaktu aż po jego sfinalizowanie. Pozwala to odnieść sukces przy realizacji bieżącego projektu i otwiera perspektywy do prowadzenia długofalowej współpracy. Poprzez lekturę niniejszego poradnika rozpoznasz typy klienta, dzięki czemu dostosujesz do nich właściwą ofertę, dowiesz się, jakie czynniki warunkują sprzedaż produktu a także unikniesz najczęściej popełnianych błędów w pracy handlowca.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Relacje z klientem |
Autor: | Kluzek Izabela |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Relacje z klientem PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!