Średnia Ocena:
Reklamacje. Felietony o reklamie
Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dzisiaj prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... stale aktualne. Ponieważ choć wnikliwy Czytelnik może uznać pokazywane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak niezbędnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy.Od Autora:Skończyłem filologię polską na UAM-ie i później przez piętnaście lat pracowałem w paru agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały pomiędzy innymi te felietony).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Reklamacje. Felietony o reklamie |
Autor: | Ślużyński Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | RW2010 |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Reklamacje. Felietony o reklamie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!