Średnia Ocena:
Reklama wczoraj i dziś
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala czytelnikowi zapoznać się z ważnymi narzędziami promocyjnymi, metodą opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają czytelnikowi różnice między tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają też odpowiedzi na zapytanie jak kształtować wizerunek w sieci a także tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Reklama wczoraj i dziś |
Autor: | Barska Anetta, Michałowska Mariola, Śnihur Janusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Reklama wczoraj i dziś PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!