Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Bibliografia 110 artykułów okładka

Średnia Ocena:


Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Bibliografia 110 artykułów

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce pdf Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej „Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy

Szczegóły
Tytuł Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Bibliografia 110 artykułów
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Maternus Media
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Bibliografia 110 artykułów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Bibliografia 110 artykułów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.