Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Monografia podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy obowiązujące w Polsce prawne ograniczenia reklamy suplementów diety są prawidłowo skonstruowane a także realizują cele, które wyznacza im prawo unijne i polskie. Publikacja opisuje następuj��ce problemy: * czy przepisy regulujące reklamę suplementów diety uwzględniają charakter tych produktów, specyfikę reklamy a także zróżnicowanie jej adresatów; * czy granice dozwolonej reklamy suplementów diety są zgodne z celami prawa żywnościowego, w tym celami przekazywania konsumentom informacji na temat żywności a także czynią zadość prawom i wolnościom konstytucyjnym; * czy obowiązujące prawo reklamy suplementów diety zapewnia proporcjonalną ochronę konsumentom a także przedsiębiorcom z sektora żywnościowego; * czy w reklamie suplementów diety istnieją obszary problemowe, które wymagają zmiany albo stworzenia nowej regulacji. W podsumowaniu autorka dowodzi, że potrzebne są konkretne zmiany w prawie, uwzględniające fakt, że prawo dotyczące informacji na temat żywności powinno być zarazem dostatecznie precyzyjne a także elastyczne.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Reklama suplementów diety. Ograniczenia prawne - ebook PDF |
| Autor: | Monika Łata |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
| Rok wydania: | 2025 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.