Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje okładka

Średnia Ocena:


Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje

Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią wyjątkowo delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, nierzadko ciężko uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego.

Szczegóły
Tytuł Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
Autor: Krzyścin Mirosława
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.