Średnia Ocena:
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią wyjątkowo delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, nierzadko ciężko uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje |
Autor: | Krzyścin Mirosława |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!