Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dzisiaj po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemalże każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej nierzadko jest nadużywana. Oddajemy w Państwa ręce opracowanie dotyczące reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, czyli reklamy medycznej a także reklamy quasi-leków (produktów pokazywanych w sposób wywołujący u odbiorcy wrażenie, że ma do czynienia z lekarstwami albo produktami, które są do nich bardzo podobne, gdyż mają wspólne cechy). Publikacja pokazuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego a także konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został też poddany analizie kłopot nadzoru ponad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków a także zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych państwach UE.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Reklama farmaceutyczna i pokrewna |
Autor: | Szczęsny Rafał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.