Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych fragmentów powinna się składać? Książka ebook stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Świeżych produktów i inicjatyw. Świeżych pomysłów i idei.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Reklama. Teoria projektu |
Autor: | Smid Wacław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dr Lex |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
bardzo interesująca pozycja dotycząca reklamy i jej mechanizmów... lecz w życiu nie widziałem tak źle wydanej książki. Błędy impozycyjne, mnóstwo "bękartów", stopka na każdej stronie inna, brak spójności fontów. Wszystkie te błędy powodują, że czytanie jej to nie należy do przyjemnych.Lecz honor należy oddać autorowi który pisze naprawdę mądre i interesujące rzeczy.