Reklama. Teoria projektu okładka

Średnia Ocena:


Reklama. Teoria projektu

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych fragmentów powinna się składać? Książka ebook stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Świeżych produktów i inicjatyw. Świeżych pomysłów i idei.

Szczegóły
Tytuł Reklama. Teoria projektu
Autor: Smid Wacław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Dr Lex
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Reklama. Teoria projektu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Reklama. Teoria projektu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Tadeusz.szymon

    bardzo interesująca pozycja dotycząca reklamy i jej mechanizmów... lecz w życiu nie widziałem tak źle wydanej książki. Błędy impozycyjne, mnóstwo "bękartów", stopka na każdej stronie inna, brak spójności fontów. Wszystkie te błędy powodują, że czytanie jej to nie należy do przyjemnych.Lecz honor należy oddać autorowi który pisze naprawdę mądre i interesujące rzeczy.