Czytaj więcej:
Rekiny biznesu w mediach okładka

Średnia Ocena:



Rekiny biznesu w mediach

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a profilm publiczny to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemalże pożądane. Podczas programu Communication Quest ludzie biznesu pracują ponad wzorcem profilu publicznego na paru planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję zapytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Ponieważ kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję doskonały wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.

Szczegóły
Tytuł Rekiny biznesu w mediach
Autor: Ślifirska Aleksandra
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:

Tytuł Data Dodania Rozmiar
Zobacz podgląd Rekiny biznesu w mediach pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Rekiny biznesu w mediach Ebook podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły, sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.

 

 

Rekiny biznesu w mediach PDF Ebook podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

 

Wgraj PDF

To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stron
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!

Recenzje

  • Gaba

    Długo szukałam profesjonalnej, lecz zarazem ciekawej książki o budowaniu profilu publicznego. Większość pozycji była kalką utartych sloganów, nie wyróżniała się niczym oryginalnym. „Rekiny biznesu w mediach” to książka ebook bardzo praktyczna i inspirująca. Opiera się na wiedzy osób pracujących w branży, mających doświadczenie, charyzmę i silną a także rozpoznawalną markę. To istotne, żeby wiedza nie była tylko teoretyczna. Na swóim przykładzie wiem, że nie lubię uczyć się z definicji, o dużo bardziej wolę realne case study.„Rekiny biznesu” są kontynuacją bestsellera PWN z 2014 roku – „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.Autorka książki, Aleksandra Ślifirska miała trudne zadanie – musiała zdobyć zaufanie własnych rozmówców. Myślę, że odniosła sukces. Pozycja ta pełna jest porad, ćwiczeń, cytatów, schematów a także łatwych do zapamiętania grafik.Książka to rodzaj poradnika. Dotyczy kreowania profilu publicznego, jak i budowania pozycji lidera w mediach a także w własnej branży. Po „Rekiny biznesu w mediach” powinien sięgnąć każdy, kto chce wystartować ze swoim start-upem. Odbiorcami książki nie są tylko osoby pracujące, budujące własny biznes, lecz też każdy początkujący — jako już niemal absolwentka coraz chętniej sięgam po tytuły, które pomogą mi w zaplanowaniu własnej przyszłości.Co znajdziecie w tej książce? Pierwszy epizod to element teoretyczna, zatytułowana „Humanistyka wizerunku”. To wstęp objaśniający, dlaczego kluczowe jest budowanie własnej marki osobistej a także swojego wizerunku. Kolejne strony to już głębsze wody, ponieważ pojawia się element bardziej praktyczna, podzielona na słowa klucze: słuchanie, wolność, innowacja, otwartość, piękno, spójność, zmiana, konsekwencja, inspiracja. W każdym rozdziale poznacie konkretną sylwetkę słynnej osoby. Na końcu znajduje się element z ćwiczeniami, które pozwolą wykreować swój profil publiczny.Autorka przeprowadziła wywiady z takimi osobami jak:• dr Henryką Bochniarz, ekonomistką, współtwórczynią Kongresu Kobiet, liderką polskich przedsiębiorców, jedną z najbardziej wpływowych dziewczyn w Polsce,• Piotrem Voelkelem, przedsiębiorcą, współwłaścicielem Grupy Kapitałowej VOX, znawcy dizajnu i mecenasem sztuki,• Rafałem Brzoską, prezesem spółki giełdowej Integer.pl, twórcą paczkomatów,• dr Ireną Eris, lekarzem farmacji, założycielką Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris,• Jackiem Santorskim, psychologiem społecznym, zdrowia i biznesu, twórcą Akademii Psychologii Przywództwa,• Rafałem Bauerem, autorem bloga „O biznesie bez ściemy”,• Jarosławem Zagórowskim, byłym prezesem Jastrzębskiej Spółki Węglowej SA,• Joanną Przytakiewicz, dyrektorką artystyczną marki La Mania.Kocham literaturę, a więc byłam mile zaskoczona, gdy w „Rekinach…” znalazłam dużo cytatów i odniesień do książek! I to cytaty z klasyków! Autorka udowadnia, że pisząc o biznesie, ważne mogą być słowa i literatura. Ślifirska podkreśla, że nie lubi pozycji typu „Jak zarobić pierwszy milion”. Ja również nie gustuję w tego typu książkach. Dlatego bardzo cieszę się, że na rynku polskim pojawiły się „Rekiny biznesu w mediach”. Są niczym powiew świeżego powietrza wśród wszystkich przeintelektualizowanych książkach, które obiecują wszystko, a dają nic.Czytaj dalej na stronie: http://recenzentkaksiazek.blog.pl/2016/04/23/rekiny-biznesu-w-mediach-sztuka-tworzenia-profilu-publicznego-aleksandra-slifirska-wyrusz-na-szerokie-oceany/

  • justa21

    O tym, jak kluczowe jest SŁOWO, nie trzeba nikogo przekonywać. Owo SŁOWO, a w szerszym znaczeniu – KOMUNIKACJA, jest podstawą tworzenia relacji, tak w życiu prywatnym, jak i zawodowym, zaś od jakości tej komunikacji zależy sprawność i efektywność funkcjonowania a także społeczny odbiór firmy bądź osoby. Czasami jednak zapominamy, że niezależnie od wielkości firmy, nasza marka wyróżnia nas jako eksperta w jakiejś dziedzinie wiedzy. Pora zatem obalić teorię, że budowanie marki jest konieczne tylko w przypadku wielkich przedsiębiorstw. Nic bardziej mylnego – żeby przetrwać, żeby rozwijać się na konkurencyjnym rynku, żeby pozytywnie się wyróżniać, nasza marka musi jasno mówić kim jesteśmy i co sobą reprezentujemy. Dlatego również nie można dłużej ignorować znaczenia komunikacji i budowania marki, nie można dłużej udawać, że żyjemy w oderwaniu od otoczenia.Z tego właśnie powodu, niezależnie od zawodowego statusu, od tego, czy prowadzimy swoje firmy, jesteśmy niezależnymi ekspertami czy pracownikami etatowymi, każdego z nas powinien zainteresować temat związany z kreowaniem marki a także spójnością wizerunku, tworzeniem profilu publicznego. Właśnie te kwestie zostały poruszone w najwieższej publikacji Aleksandry Ślifirskiej „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”. Opublikowana nakładem wydawnictwa PWN książka ebook stanowi niejako kontynuację, naturalną konsekwencję powstania książki „Medialne lwy dla rekinów biznesu”. Jak pisze autorka: „Tworzenie siebie w przestrzeni publicznej to długi proces podróży w głąb siebie, na który nakładają się doświadczenia, lecz i ograniczenia, także te, które zostawiło nam w spadku dzieciństwo”. Dlatego też, pierwszym krokiem w tej podróży może być właśnie lektura ebooków Ślifirskiej – publikacji adresowanych nie tylko do ludzi z pierwszych stron gazet, nie tylko osób chcących dbać o swoją markę, nie tylko do liderów biznesu, lecz też do tych, którzy zawodowo zajmują się kreowaniem wizerunku czy promocją marki – specjalistów PR a także rzeczników prasowych.Książka składa się z trzech części, które składają się na spójną całość, pozwalając nam zrozumieć, jak ważne jest dbanie o komunikację. Pierwszy epizod stanowi wprowadzenie w ten świat słów i gestów, podkreślenie jego ważkiej roli w naszym życiu a także znaczenia pierwszego zdania. Dowiemy się też co do komunikacji społecznej mają nieogolone nogi a także jak się przedstawić, by nas zapamiętano. Epizod drugi stanowi omówienie programu Communication Quest, który autorka prowadzi w Instytucie Komunikacji Medialnej, a podczas którego lider – jak pisze Ślifirska – „kształtuje styl własnej komunikacji, własne indywidualne piano”. Prawdziwą przyjemnością jest jednak zagłębienie się w rozmowy przeprowadzane z liderami biznesu, które stanowią nie tylko wskazówkę, lecz otwierają nas na nowe podejście do tematu komunikacji, pozwalają spojrzeć na pewne kwestie z innego punktu widzenia. Znajdziemy tu wywiad z dr Henryką Bochniarz, założycielką i prezydent Konfederacji Lewiatan, która mówi o komunikacji lidera i o tym, czym powinien charakteryzować się niezły dziennikarz, a także z Piotrem Voelkelem, współwłaścicielem Grupy Kapitałowej VOX, o wadze szczerości, dorastaniu i skuteczności przekazów medialnych. O łowieniu ryb i otwartości autorka rozmawia z Rafałem Brzoską, twórcą paczkomatów, zaś o wiecznej marce osobistej – z Ireną Eris, założycielką i współwłaścicielką firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Wyjątkowo ciekawy jest też wywiad z Jackiem Santorskim, psychologiem społecznym zdrowia i biznesu, twórcą Akademii Psychologii Przywództwa, który mówi o roli mediów w swoim życiu, o samoświadomości i dziennikarzach usiłujących zniszczyć reputację. W rozdziale tym znajdziemy ponadto rozmowy z Rafałem Bauerem. Jarosławem Zagórowskim i Joanną Przetakiewicz. Trzecia część, której nie waham się nazwać praktyczną, prowadzi nas przez proces budowania marki a także jej komunikacji z otoczeniem. Oznaczenia graficzne występujące w książce pdf pozwalają nam z łatwością dotrzeć do szczególnie ciekawych nas treści – dzięki zastosowanej symbolice wiemy, czy mamy do czynienia z poradą, cenną wiedzą, ćwiczeniem, inspirującą myślą, czy może nakreśleniem kontekstu sytuacyjnego. Dzięki temu książka ebook „Rekiny biznesu w mediach…” jest nie tylko fascynującą lekturą, w której uwagę przykuwają szczególnie idealnie przeprowadzone, frapujące wywiady, lecz też źródłem cennych porad dotyczących kreowania marki. Przyznam, iż z chęcią przeczytałabym tutorial autorki poświęcony szerzej temu zagadnieniu i takowego będę na rynku w przyszłości wypatrywała. Ślifirska zwraca bowiem uwagę nie na sztuczne kreowanie wizerunku, nie na komercyjne podejście do tematu, lecz namawia do naturalności, do dbania o spójność przekazu. Robi to tak subtelnie, a zarazem przekonująco, posługując się słowem z takim mistrzostwem, iż nie mamy wątpliwości, że pozycja ta jest … w pełni spójna z nią samą.Justyna Gul(www.qulturaslowa.blogspot.com)

 

 


O nas

PDF-X.PL to narzędzie, które pozwala Ci na darmowy upload plików PDF bez limitów i bez rejestracji a także na podgląd online kilku pierwszych stron niektórych książek przed zakupem, wyszukiwanie, czytanie online i pobieranie dokumentów w formacie pdf dodanych przez użytkowników. Jeśli jesteś autorem lub wydawcą książki, możesz pod jej opisem pobranym z empiku dodać podgląd paru pierwszych kartek swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu. Powyższe działania dotyczą stron tzw. promocyjnych, pozostałe strony w tej domenie to dokumenty w formacie PDF dodane przez odwiedzających. Znajdziesz tu różne dokumenty, zapiski, opracowania, powieści, lektury, podręczniki, notesy, treny, baśnie, bajki, rękopisy i wiele więcej. Część z nich jest dostępna do pobrania bez opłat. Poematy, wiersze, rozwiązania zadań, fraszki, treny, eseje i instrukcje. Sprawdź opisy, detale książek, recenzje oraz okładkę. Dowiedz się więcej na oficjalnej stronie sklepu, do której zaprowadzi Cię link pod przyciskiem "empik". Czytaj opracowania, streszczenia, słowniki, encyklopedie i inne książki do nauki za free. Podziel się swoimi plikami w formacie "pdf", odkryj olbrzymią bazę ebooków w formacie pdf, uzupełnij ją swoimi wrzutkami i dołącz do grona czytelników książek elektronicznych. Zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki i przetestowania wszystkich funkcji serwisu. Na www.pdf-x.pl znajdziesz ukryte dokumenty, sprawdzisz opisy ebooków, galerie, recenzje użytkowników oraz podgląd wstępu niektórych książek w celu promocji. Oceniaj ebooki, pisz komentarze, głosuj na ulubione tytuły i wrzucaj pliki doc/pdf na hosting. Zapraszamy!