Średnia Ocena:
Red Faction 2 - poradnik do gry
Tutorial do gry akcji Red Faction II został napisany dla najwyższego poziomu trudności, czyli HARD, dzięki czemu zawiera potrzebne info o czekających Cię niebezpieczeństwach a także triki, z którymi łatwiej będzie Ci je pokonać.Skrócona odsłona spisu treści:-Wprowadzenie-Porady ogólne-[Foreign Lands] Complex Exterior-[Foreign Lands] Containment Facility-[Public Information Building] Lobby Level-[Public Information Building] Admin Area-[Public Information Building] Propaganda Studios-[Public Information Building] In the Rain-[Public Information Building] To the Rooftop-[Shrike's Wild Ride] Search and Destroy-[Shrike's Wild Ride] Aerial Encounters-[Shrike's Wild Ride] Brothers-in-arms-[Underground] Alone in the Dark-[Underground] The Train! The Train!-[Underground] Rush Hour-[...] liczba wszytkich rozdziałów: 46Informacja o grzeSequel bardzo dobrej gry akcji/FPS z roku 2001 - Red Faction - która jako jedna z pierwszych w tym gatunku proponowała bardzo interaktywny świat, gdzie modyfikacji bądź uszkodzeniu czy zniszczeniu mógł ulec niemalże każdy fragment otoczenia. Gra Red Faction II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, PS2, XBX. Odsłona językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie państwie to: angielska.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Red Faction 2 - poradnik do gry |
Autor: | Szczerbowski Piotr Zodiac |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | GryOnline |
Rok wydania: | 2003 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Red Faction 2 - poradnik do gry PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!