Public relations na rynku książki okładka

Średnia Ocena:


Public relations na rynku książki

Książka ebook oparta jest na cyklu artykułów „Kurs Public Relations”, który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można kluczowe info z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w firmie zorganizować komórkę PR", "Strona interentowa firmy narzędziem PR". Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla opisywanej materii zagadnienia praktyczne. Książka ebook skierowana jest do pracowników działów PR wydawnictw, marketingowców a także członków zarządów.

Szczegóły
Tytuł Public relations na rynku książki
Autor: Frołow Jakub
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Public relations na rynku książki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Public relations na rynku książki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.