Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zestaw praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm a także instytucji. Książka ebook została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji "Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana a także wzbogacona o nowe epizody poświęcone pomiędzy innymi branży, etyce, dezinformacji a także modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest potrzebnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany też do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach a także rzeczników prasowych. Public relations 3.0 to świeży etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (…) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami a także ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku ważne staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja. Ze wstępu Autora
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Public Relations |
Autor: | Tworzydło Dariusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2023 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.