Średnia Ocena:
Psychologia twórczości grupowej
Jest to książka ebook praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia albo stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Wielki pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnorakich szczebli (książka omawia m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych działań), pracownicy działów HR, studenci nauk społecznych, a także osoby pracujące w szkole. Publikacja podzielona jest na cztery części tematyczne. Pierwsza element dotyczy twórczych teorii (m.in. psychologia twórczości, koncepcje badania twórczości). Następna element ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w twórcze przygotowania (np. do rozwiązywania problemów, rozwijania pomysłów). W części trzeciej, która wprowadza w twórczą organizację, znajdziemy dużo praktycznych porad dotyczących m.in. twórczości w praktyce, selekcji i rekrutacji twórczych osób, diagnozy otwartych umysłów, motywacji do kreatywnego myślenia, burzy mózgów, kompletnej niekompetencji, czy zastosowania technik mieszanych. Ostatni epizod – twórcze szkolenie – omawia skuteczność treningów twórczości a także zawiera konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia. W obszernym aneksie Czytelnik znajdzie 35 slajdów dotyczących technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Psychologia twórczości grupowej |
Autor: | Chybicka Aneta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2006 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Psychologia twórczości grupowej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!