Psychologia i prawo. Między teorią a praktyką okładka

Średnia Ocena:


Psychologia i prawo. Między teorią a praktyką

Pierwszy w Polsce podręcznik przybliżający teoretyczne i praktyczne aspekty nowej, interdyscyplinarnej dziedziny nauki z pogranicza prawa i psychologii. Poszczególne epizody przygotowali prawnicy (pracownicy naukowi szkół wyższych, sędziowie, adwokaci, biegli), psycholodzy (pracownicy naukowi i biegli sądowi), pedagodzy i specjaliści z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autorzy opisują możliwe formy wykorzystania dorobku współczesnej psychologii do rozwiązywania kwestii prawnych a także oceny perspektyw dalszego rozwoju dziedziny. Poruszają pomiędzy innymi zagadnienia dotyczące opiniodawstwa sądowo-psychologicznego czy zastosowania psychologii w niemal karnym, procesie sądowym i postępowaniu wykonawczym. Dzięki lekturze czytelnicy – przede wszystkim prawnicy, psycholodzy i kryminolodzy – otrzymują kompleksowe opracowanie najważniejszych kwestii pojawiających się na styku prawa i psychologii.

Szczegóły
Tytuł Psychologia i prawo. Między teorią a praktyką
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Profesjonalne
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Psychologia i prawo. Między teorią a praktyką w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Psychologia i prawo. Między teorią a praktyką PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.