Średnia Ocena:
Przestrzenny wymiar karier menedżerów i przedsiębiorców. Analiza socjologiczna
W publikacji zrekonstruowano przestrzenny wymiar karier ludzi biznesu, szczególnie predysponowanych do roli kreatorów przestrzeni, gdzie realizują własne ambicje zawodowe i pasje życiowe. Zmiany, jakich dokonują w środowisku pracy i poza nią, dotyczą nie tylko ich samych czy bliskich im osób, ale także mają wielkie znaczenie dla członków organizacji, partnerów, konkurentów i kooperantów. W monografii przedstawiono powiązane ze sobą, lecz i jakościowo rozróżnialne etapy postrzegania przez nich przestrzeni a także działań względem niej – od traktowania przestrzeni jako zasobu, poprzez przejmowanie jej w zarząd, aż do panowania ponad nią. Skuteczność owej kontroli łączy się z dominującym i charakterystycznym dla ludzi odgrywających ważne role organizacyjne modelem kariery-konstrukcji, czyli z intencjonalnym i pragmatycznym zarządzaniem swoją ścieżką zawodową a także planem życiowym. Książka jest adresowana do teoretyków i praktyków zarządzania organizacjami, a także do badaczy społecznych a także wszystkich zainteresowanych paradygmatem interpretatywnym i jakościowymi metodologiami badawczymi, zwłaszcza teorią ugruntowaną.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Przestrzenny wymiar karier menedżerów i przedsiębiorców. Analiza socjologiczna |
Autor: | Dymarczyk Waldemar |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Przestrzenny wymiar karier menedżerów i przedsiębiorców. Analiza socjologiczna PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!