Średnia Ocena:
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Ciekawe pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak też prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko dzielnie podejmuje wyzwania badawcze, lecz także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i – co kluczowe – potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
Autor: | Parys Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!