Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji okładka

Średnia Ocena:


Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek świeżych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego a także wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają również większą świadomość własnych potrzeb a także rosną ich wymagania co do poziomu obsługi – oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia a także większego zaangażowania i empatii ze strony pracowników. Względem przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynkowe w celu pozyskania i utrzymania klienta.W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto przedstawiono efekty badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Polsce. W szczególności przeanalizowano:- przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach a także działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów a także emitentów,- zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków- ze sprzedażowej na prorynkowej, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na budowę wizerunku banku,- procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta. Książka ebook skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych problematyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za politykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być też wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów a także rachunkowości zarządczej.

Szczegóły
Tytuł Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji
Autor: Gorczyńska-Dybek Alina, Caputa Wiesława, Szwajca Danuta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.