Promocja usług okładka

Średnia Ocena:


Promocja usług

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami specyfikę promocji a także charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych Główne plusy podręcznika to m.in.: przejrzysty układ logiczna i spójna merytorycznie struktura zrozumiała forma przekazu szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu) bogata bibliografia

Szczegóły
Tytuł Promocja usług
Autor: Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Promocja usług w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Promocja usług PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.