Średnia Ocena:
Promocja usług
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami specyfikę promocji a także charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych Główne plusy podręcznika to m.in.: przejrzysty układ logiczna i spójna merytorycznie struktura zrozumiała forma przekazu szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu) bogata bibliografia
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Promocja usług |
Autor: | Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Promocja usług PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!