Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami specyfikę promocji a także charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych Główne plusy podręcznika to m.in.: przejrzysty układ logiczna i spójna merytorycznie struktura zrozumiała forma przekazu szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu) bogata bibliografia
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Promocja usług |
| Autor: | Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
| Rok wydania: | 2014 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.