Średnia Ocena:
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
O promocji marki napisano już dużo poradników prezentujących najlepsze i sprawdzone metody. Robert Stępowski w własnej książce pdf podchodzi do tematu zdecydowanie inaczej. W "Promocji marki", pokusił się o subiektywny przegląd narzędzi marketingowych, oceniając, które działania idealnie wyglądają napisane na papierze i powodują fiasko projektu a które zasady mimo, że mogą brzmieć dość kuriozalnie zastosowane w praktyce przynoszą niesamowite efekty."Promocja marki", to nieprzeciętny przewodnik po niezłych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji, inspiracji i cennych spostrzeżeń autora.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk |
Autor: | Stępowski Robert |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!