Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń okładka

Średnia Ocena:


Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka ebook pokazuje zagadnienia dotyczące turystyki w świeżym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako ważne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka ebook zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych fragmentów rynku (produktu i podaży a także popytu) w świeżym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, ale także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny. Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że: • swoje pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości; • doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta; • im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery. Ekonomia doświadczeń jest nową dziedziną badań ekonomicznych, podjętą przez twórców książki „The Expirience Economy” B. Josepha Pine’a II i Jamesa H. Gilmore’a, (...) Autorka wpisuje się z powodzeniem w świeży obszar badań, kształtując tym samym świeży nurt badawczy w naukach o turystyce (w tym przede wszystkim ekonomice turystyki). Wybrany przez Autorkę temat uznać należy za wyjątkowo ciekawy i nowatorski. Prof. dr hab. Aleksander Panasiuk Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Szczegóły
Tytuł Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
Autor: Marciszewska Barbara
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.