Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż okładka

Średnia Ocena:


Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż

Private banking – bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z młodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które fragmenty procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością własnych usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi bliski kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i dużo innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka. W książce pdf szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:istotę i cechy private banking i personal bankinggenezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świeciesegmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingoweźródła i metody pozyskiwania klientów private bankingkwestie komunikacji marketingowej w obszarze private bankingistotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientówkoncepcje zarządzania jakością w usługach bankowychmetody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowychocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce – z perspektywy klientów a także ich doradcówkoncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.

Szczegóły
Tytuł Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż
Autor: Bednarska-Olejniczak Dorota
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.