Prawniczy egzamin końcowy 2013. Testy. Tom 3. Prawo gospodarcze i handlowe okładka

Średnia Ocena:


Prawniczy egzamin końcowy 2013. Testy. Tom 3. Prawo gospodarcze i handlowe

Trzytomowe opracowanie Egzamin końcowy 2013 zostało przygotowane z myślą o aplikantach przystępujących do egzaminu końcowego - radcowskiego, adwokackiego i notarialnego. Zawiera ono testy oparte zarówno na ustawie, jak i na orzecznictwie, co umożliwia w dynamiczny i skuteczny sposób przyswoić wiedzę wymaganą na pierwszej części egzaminu zawodowego. Testy zostały ujęte w formie czytelnej tabeli. Pod zapytaniem jest podana podstawa prawna albo orzeczenie i poprawna odpowiedź. W tomie pierwszym znajdują się testy z prawa cywilnego, postępowania cywilnego a także prawa rodzinnego. W tomie drugim znajdują się testy z prawa karnego, postępowania karnego, prawa konstytucyjnego a także prawa korporacyjnego i etyki zawodowej. Tom trzeci zawiera testy z prawa spółek handlowych.

Szczegóły
Tytuł Prawniczy egzamin końcowy 2013. Testy. Tom 3. Prawo gospodarcze i handlowe
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Prawniczy egzamin końcowy 2013. Testy. Tom 3. Prawo gospodarcze i handlowe w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Prawniczy egzamin końcowy 2013. Testy. Tom 3. Prawo gospodarcze i handlowe PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.