Praktyka brandingu okładka

Średnia Ocena:


Praktyka brandingu

Marketing rządzi się własnymi prawami i regułami, których naruszenie skutkuje najczęściej porażką. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie albo niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło nad 20 lat a prawa te są stale uznawane są za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak jak robią to amerykanie a może jednak potrzeba ich modyfikacji? "W praktyce brandingu", Maciej Tesławski dokonał ich wnikliwej interpretacji.

Szczegóły
Tytuł Praktyka brandingu
Autor: Tesławski Maciej
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Praktyka brandingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Praktyka brandingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Marysia Przybyła

    Książkę bardzo zalecam osobom, które "siedzą" w branży. Nieźle się czyta. Przesyłka w 24h. Super.