Średnia Ocena:
Praktyka brandingu
Marketing rządzi się własnymi prawami i regułami, których naruszenie skutkuje najczęściej porażką. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie albo niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło nad 20 lat a prawa te są stale uznawane są za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak jak robią to amerykanie a może jednak potrzeba ich modyfikacji? "W praktyce brandingu", Maciej Tesławski dokonał ich wnikliwej interpretacji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Praktyka brandingu |
Autor: | Tesławski Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Praktyka brandingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Książkę bardzo zalecam osobom, które "siedzą" w branży. Nieźle się czyta. Przesyłka w 24h. Super.