Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Marketing rządzi się własnymi prawami i regułami, których naruszenie skutkuje najczęściej porażką. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie albo niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło nad 20 lat a prawa te są stale uznawane są za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak jak robią to amerykanie a może jednak potrzeba ich modyfikacji? "W praktyce brandingu", Maciej Tesławski dokonał ich wnikliwej interpretacji.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Praktyka brandingu |
| Autor: | Tesławski Maciej |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Książkę bardzo zalecam osobom, które "siedzą" w branży. Nieźle się czyta. Przesyłka w 24h. Super.