Średnia Ocena:
Pracownik call center
Książka ebook przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne albo zamierzające przemienić zawód. Książka ebook może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Z książki można dowiedzieć się: co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są plusy i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach czego będzie wymagał pracodawca
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Pracownik call center |
Autor: | Marczyńska Amelia |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Ekonomik |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Pracownik call center PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
bardzo przydatna pozycja, dla osob z branzy i nie tylko, spelnia oczekiwania, zalecam
Książka ebook tematycznie zgodna z moimi oczekiwaniami. Zawiera podstawowe info dotyczące pracy w call center. Jest przystępnie napisana i może stanowić dużą pomoc dla osób pragnących podjąć pracę w tej branży.