Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne albo zamierzające przemienić zawód. Książka ebook może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Z książki można dowiedzieć się: co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są plusy i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach czego będzie wymagał pracodawca
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Pracownik call center |
| Autor: | Marczyńska Amelia |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Ekonomik |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
bardzo przydatna pozycja, dla osob z branzy i nie tylko, spelnia oczekiwania, zalecam
Książka ebook tematycznie zgodna z moimi oczekiwaniami. Zawiera podstawowe info dotyczące pracy w call center. Jest przystępnie napisana i może stanowić dużą pomoc dla osób pragnących podjąć pracę w tej branży.