Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej. Wybrane uwarunkowania okładka

Średnia Ocena:


Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej. Wybrane uwarunkowania

Książka ebook jest wartościową pozycją wydawniczą kierowaną do studentów ekonomii i zarządzania a także do pracowników naukowych. Dostarcza wiedzy na temat świeżych zjawisk, procesów, a także narzędzi. Daje też wgląd w obszar zainteresowań badawczych młodych pracowników Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z recenzji dr. hab. Jacka Klicha, prof. UEK  Opracowanie zawiera teksty dotyczące sektorowych i funkcjonalnych kłopotów charakterystycznych dla współczesnych procesów zarządzania. Wszystkie one dotyczą doniosłych i aktualnych kłopotów naukowych. Ich mocną stroną jest z pewnością oparcie analiz na licznych i nieźle dobranych pozycjach literatury. Autorzy w zdecydowanej większości wyjątkowo wnikliwie i wyczerpująco zilustrowali efekty przeprowadzonych studiów literaturowych i badań empirycznych. Z recenzji dr. hab. Piotra Jedynaka, prof. UJ

Szczegóły
Tytuł Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej. Wybrane uwarunkowania
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej. Wybrane uwarunkowania w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej. Wybrane uwarunkowania PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.