Porażki marek okładka

Średnia Ocena:


Porażki marek

Życie albo śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Upadki marek przytrafiają się zarówno małym, jak i wielkim. Audioksiażka przybliża kulisy najgłośniejszych i bardzo kosztownych pomyłek światowych gigantów rynkowych, jak Coca-Cola, Unilever, McDonalds, Sony, Pepsi czy British Airways. Twórca podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, słynnego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne niezwracające uwagi na znaczenia nazw w innych językach (Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" czy Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista"). Przedstawione przykłady mogą być pomocne przy identyfikowaniu ważnych obszarów zagrożeń dla firmy. "Porażki marek" to pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menadżera. Muzyka: Wiesław Sałata Realizacja nagrania: Wiesław Sałata

Szczegóły
Tytuł Porażki marek
Autor: Haig Matt
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Bellona
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Porażki marek w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Porażki marek PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.