Średnia Ocena:
Porażki marek
Życie albo śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Upadki marek przytrafiają się zarówno małym, jak i wielkim. Audioksiażka przybliża kulisy najgłośniejszych i bardzo kosztownych pomyłek światowych gigantów rynkowych, jak Coca-Cola, Unilever, McDonalds, Sony, Pepsi czy British Airways. Twórca podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, słynnego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne niezwracające uwagi na znaczenia nazw w innych językach (Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" czy Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista"). Przedstawione przykłady mogą być pomocne przy identyfikowaniu ważnych obszarów zagrożeń dla firmy. "Porażki marek" to pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menadżera. Muzyka: Wiesław Sałata Realizacja nagrania: Wiesław Sałata
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Porażki marek |
Autor: | Haig Matt |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Bellona |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Porażki marek PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!